Beter water.
Een betere toekomst.
Grotere kansen op werk.

Meer dan 7800 werknemers wereldwijd
1000 dealers in 90 landen
Al meer dan 85 jaar leveren we beter water
Full hero careers 1

Word lid van onze gepassioneerde experts

Klaar om een sprong te wagen? Ontdek onze diensten en vind jouw team!
Select:

Medewerker Commercieel Binnendienst

Ben jij commercieel gedreven, klantgericht en heb je een talent voor overtuigen? Zoek je een afwis-selende functie waarin je direct bijdraagt aan het succes van een groeiend bedrijf? Dan is deze vaca-ture als Medewerker Commerciële Binnendienst perfect voor jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Commerciële Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het verkoopproces en werkt nauw samen met het buitendienstteam.

  • Voeren van verkoopgesprekken via telefoon en e-mail.
  • Adviseren van klanten over orders en producten.
  • Opstellen van offertes voor nieuwe opdrachten en informatieverzoeken.
  • Afhandelen van klantvragen en klachten op een professionele manier.
  • Proactief monitoren van klanttevredenheid en onderhouden van relaties.
  • Meedenken over omzetverhogende initiatieven en strategieën.
  • Ondersteunen van de buitendienst door voorbereidend onderzoek te doen.

Wie ben jij?

Je bent sociaal, commercieel ingesteld en weet klanten op een prettige manier te overtuigen. Daar-naast ben je georganiseerd en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken. Jij beschikt over de volgende eigenschappen:

Eigenschappen:

  • Sociaal en vriendelijk
  • Oplossingsgericht en stressbestendig
  • Prestatiegericht en doorzettend
  • Empathisch en nauwkeurig

Competenties:

  • Klantgericht en zelfstandig
  • Snel schakelen en commercieel inzicht
  • Overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen
  • Assertief en betrokken

Vaardigheden:

  • Uitstekende luistervaardigheid en adviesvaardigheden
  • Relatiebeheer en organisatorische vaardigheden
  • Productkennis en bemiddelingsvermogen
  • Ervaring met CRM-systemen (Customer Relationship Management)

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een dynamisch en gezellig team.
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw talenten worden gewaardeerd.

Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?

Solliciteer dan vandaag nog! Stuur je CV en motivatiebrief naar [email protected].

Reasons business office glass water 1

Senior Management Accountant

Culligan Nederland zoekt een gedreven collega voor het Accountingteam. Je komt te werken in een vernieuwd kantoor binnen een sterk groeiende organisatie, waar je veel verantwoordelijkheid krijgt in de financiële processen. Lees snel verder en solliciteer!

Als Senior Management Accountant draag je aanzienlijke verantwoordelijkheid binnen het team. Door nauwkeurige controles zorg je ervoor dat de administratie juist en tijdig vastgelegd wordt. Je bewaakt de diverse periodieke afsluitingen, verzorgt fiscale aangiftes en levert specificaties voor de jaarrekening aan.

Door insourcing van team Finance en de groei van Culligan liggen er meer dan genoeg kansen op het gebied van procesverbeteringen. Deze herken jij en je denkt proactief mee in oplossingen. Verder ben je van waarde bij bijvoorbeeld de implementatie van een nieuw ERP-systeem, het aanscherpen van de IC en herken je kansen in een veranderende omgeving.

Team Accounting valt onder de Accounting Manager (waar je ook aan rapporteert), evenals team Collections en team Contractmanagement en Facturatie. Verder kent de financiële afdeling de Finance Director, drie collega’s binnen controlling en analyse, en werkt het merendeel vanuit het vernieuwde kantoor in Zoetermeer.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Leiden en bewaken van de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen en verantwoordelijk voor rapportages richting de PE
  • Opstellen en aanleveren van specificaties voor de jaarrekening en audit
  • Zorgen voor een juiste en tijdige administratie: indienen van BTW- en CBS-aangiftes en controle op boekingen en facturatie
  • Proactief meedenken in procesverbeteringen zoals bijvoorbeeld het aanscherpen van de IC, het verhogen van de kwaliteit rondom rapportages, en de implementatie van een nieuw ERP-systeem en BI;
  • Verder ben je betrokken bij verandering, groei en overnames. Je zorgt dat de financiële processen op orde zijn en weet ad hoc vraagstukken te beantwoorden.

Functie-eisen

  • Een afgeronde financiële hbo opleiding;
  • Vanaf 3 jaar relevante werkervaring;
  • Goede kennis van Excel en ervaring met SAP, Blackline en Oracle HFM (of andere ERP-systemen);
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Analytisch, nauwkeurig en proactief. Jij ziet kansen en vertaalt deze naar oplossingen;
  • Verder weet je je goed te bewegen in een veranderende omgeving. Je bent enthousiast en werkt graag samen met collega’s om gezamenlijke doelen te bereiken.

Arbeidsvoorwaarden

  • 25 vakantiedagen
  • Hybride werken en de optie voor een werkweek van 32 of 36 uur;
  • Jaarcontract met uitzicht op een vast contract;
  • Goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige ov-vergoeding;
  • Bedrijfsfitness en een fietsregeling;
  • Verder krijg je een laptop en is er vers fruit op kantoor;

Tot slot kom je terecht in een gezellig team, in een dynamische, stimulerende omgeving. Hier is voldoende ruimte voor eigen initiatief, professionele groei en waar jouw talenten worden gewaardeerd.

De werving voor deze functie wordt verzorgd door Staan. Voor inhoudelijke vragen of om je sollicitatie in te dienen, kun je contact opnemen met Roos Roovers. Zij is bereikbaar via telefoon op +31 6 40852227 of per e-mail via [email protected].

Reasons business charts 1

Service Monteur

Voor de afdeling Operations zijn wij op zoek naar een nieuwe college voor onze regio Zwolle. De afdeling Operations is verantwoordelijk voor de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden, waarbij teamwork en samenwerking centraal staan. De omgeving is dynamisch en vraagt om een flexibele houding, met een focus op klanttevredenheid en servicekwaliteit.

De Service Monteur is verantwoordelijk voor het realiseren van een tevreden klant door op een correcte wijze de bestelde apparatuur te plaatsen en te onderhouden en ook door het aanvullen van de juiste producten.

Verantwoordelijkheden

Algemeen

 

  • Verantwoordelijk voor de effectieve en efficiënte verwerking van klantorders, inclusief het plaatsen van nieuwe producten, het oplossen van storingen, en het uitvoeren, onderhouden en aanvullen van artikelen.
  • Voorstellen doen ter verbetering van processen met als doel het verminderen en voorkomen van storingen.
  • De planning informeren over de voortgang van werkzaamheden en waar nodig in overleg de werkplanning bijsturen.
  • Verkoopkansen signaleren en benutten.
  • Zorgdragen voor een correcte administratieve afhandeling van verrichte werkzaamheden.
  • Naleving
  • Actief laten zien wat onze diensten zijn en hoe we werken, zowel binnen het bedrijf als naar klanten.

Vereisten

  • MBO+ werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • Basiskennis van het Microsoft Office pakket (Word, Outlook en Excel).
  • Kan overweg met een tablet.
  • Beschikt over een geldige VOG-verklaring en VCA, of is bereid deze te behalen.
  • In het bezit van een geldig rijbewijs B.

Competenties

  • Resultaatgericht
  • Stelt meetbare doelen en streeft ernaar deze te behalen door efficiënt te werken en de juiste prioriteiten te stellen.
  • Klantgericht/dienstverlenend: Heeft een sterke focus op het begrijpen en vervullen van klantbehoeften, en zorgt voor een uitstekende service-ervaring.
  • Passie voor product en techniek: Heeft een oprechte interesse in de producten en technieken die worden gebruikt, wat bijdraagt aan een authentieke en enthousiaste benadering van de werkzaamheden.
  • Flexibel: Past zich snel aan veranderende omstandigheden en klantbehoeften aan, en is bereid om extra inspanningen te leveren wanneer dat nodig is.
  • Proactief: Neemt het initiatief om verbeteringen voor te stellen en problemen te anticiperen voordat ze zich voordoen.
  • Accuraat: Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, met aandacht voor detail, om de kwaliteit van het werk te waarborgen.
  • Zelfstandig: Kan taken zelfstandig uitvoeren en maakt weloverwogen beslissingen zonder voortdurende begeleiding.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een dynamisch en gezellig team.
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw talenten worden gewaardeerd.
  • Fietsregeling, bedrijfsfitness en vers fruit op kantoor.
  • 40 uur per week
  • Tablet

Interesse? Stuur een email naar [email protected] 

Reasons bottled water 4
Select:

Senior Financieel Administratief Medewerker

Als Senior Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid van het contractbeheer, de volledigheid van de facturatie en de tijdige afhandeling van klachten. Dit doe je samen met twee Financieel Administratief Medewerker en de supervisor.

Verantwoordelijkheden

Algemeen

  • Verzorgt de tweewekelijkse facturatieronden.
  • Beheert klantencontracten en mutaties in de database, zorgt voor up-to-date informatie.
  • Overlegt en volgt klantverzoeken op in samenspraak met de klantenservice
  • Overlegt met credit control over openstaande facturen en creditverzoeken.

Compliance

  • Ondersteunen bij de interim- en jaarcontrole door de externe accountant.
  • Actieve bijdrage aan budget- en forecastprocessen.

Vereisten

  • HBO+ werk- en denkniveau, met 3-5 jaar ervaring in contractmanagement en facturatie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur SAP.

Competenties

  • Analytisch vermogen: In staat om financiële gegevens te interpreteren en verbanden te leggen.
  • Communicatieve vaardigheden: Effectief in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie met diverse stakeholders.
  • Organisatievermogen: Goed in het plannen en structureren van werkzaamheden, met oog voor deadlines.
  • Teamspeler: Samenwerken met verschillende teams en afdelingen om gezamenlijke doelen te bereiken.
  • Probleemoplossend vermogen: Proactief in het identificeren van knelpunten en het aandragen van oplossingen.
  • Nauwkeurigheid: Zorgvuldig en accuraat in het uitvoeren van financieel-administratieve taken.
  • Flexibiliteit: Aanpassingsvermogen aan veranderende omstandigheden en bereidheid om nieuwe processen te leren.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een dynamisch en gezellig team.
  • 32/40 uur werkweek
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw talenten worden gewaardeerd.
  • Fietsregeling, bedrijfsfitness en vers fruit op kantoor.
  • Laptop.

Interesse? Voor inhoudelijke vragen over de vacature stuur een email aan [email protected]

 

Reasons business analytics

Planner Operations

Voor onze vestiging in Vlodorp Bij Misteraqua BV, zoeken wij een Planner Operations die de volledige planning soepel en efficiënt laat verlopen. Je bent administratief sterk, ontwikkelt jezelf graag verder binnen de dagelijkse operatie en draagt actief bij aan het optimaliseren van onze processen.

Ben jij een administratieve duizendpoot met affiniteit voor logistiek en facilitaire processen? Vind je het leuk om verschillende afdelingen te ondersteunen en wil je werken binnen een groeiende organisatie die bijdraagt aan schoon en veilig drinkwater?

Wat ga je doen?

Als Planner Operations ben je een onmisbare schakel voor de afdeling Operations. Jij zorgt ervoor dat de planning op rolletjes loopt en ondersteunt je collega’s met jouw oog voor detail en gestructureerde aanpak. Je werkt samen met verschillende teams, schakelt met leveranciers, en houdt meerdere ballen tegelijk in de lucht, en dat doe je met plezier. Jouw taken:

  • Ondersteunen bij de dagelijkse planning van leveringen en onderhoudsroutes.
  • Dagelijks contact / aansturing met de chauffeurs
  • Invoeren en verwerken van bestellingen, offertes, klantgegevens en contracten.
  • Communicatie met klanten over producten, levertijden, bestellingen en service.

Op termijn zal je je ontwikkelen tot Assistent Operations. Je krijgt dan ook verantwoordelijkheden zoals het verwerken van inkomende en uitgaande goederen, voorraadbeheer, het opstellen van interne rapportages en overzichten, en het ondersteunen van andere afdelingen waar nodig.

Vereisten

  • MBO+ werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar stage/werkervaring in een vergelijkbare administratieve functie, bij voorkeur in logistiek.
  • Je bent in staat om nieuwe dingen je snel eigen te maken.
  • Hands-on mentaliteit.
  • Bekend met MS office (Excel, Outlook, Word).
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift (Engels en Duits is een pré).

Twijfel je of je voldoet aan het profiel? Maar ben je een gedreven talent die zijn carrière in een stroomversnelling wilt brengen? Grijp je kans!

Competenties

  • Nauwkeurig en georganiseerd: Je werkt gestructureerd en met oog voor detail, waardoor je administratieve processen foutloos en efficiënt afhandelt.
  • Proactief en oplossingsgericht: Je signaleert knelpunten tijdig en komt zelfstandig met praktische oplossingen.
  • Goede communicatieve vaardigheden: Je weet helder en professioneel te communiceren met collega’s en externe partijen, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Stressbestendig en flexibel: Je blijft kalm en effectief presteren, ook wanneer er veel tegelijk op je afkomt of prioriteiten veranderen.
  • Teamspeler met zelfstandige werkhouding: Je werkt graag samen, maar neemt ook zelfstandig verantwoordelijkheid voor je taken.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch team.
  • 40u werkweek.
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een marktconform salaris.
  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw talenten worden gewaardeerd.
  • Laptop.

Ben jij de Planner Operations die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!

 

Interesse? Voor inhoudelijke vragen over de vacature, stuur een email aan [email protected].

 

Reasons device 2

Teamleader Transportplanning

Ben jij een planner in hart en nieren die graag het overzicht bewaart in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Teamlead Transportplanning ben jij het kloppend hart van onze dagelijkse transportorganisatie. Samen met onze vaste planner zorg jij voor een efficiënte en realistische planning van zo’n 40 tot 45 routes per dag, een combinatie van vrachtwagens en servicebussen. Je bent het dagelijks aanspreekpunt voor onze chauffeurs en monteurs en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, letterlijk én figuurlijk. Je werkt hands-on mee in de dagelijkse planning, maar hebt ook een duidelijke rol in het verbeteren van processen. Je signaleert knelpunten, denkt vooruit, en weet hoe je onze planningssoftware optimaal kunt benutten. Jij zorgt ervoor dat onze afdeling meegroeit met de organisatie, slim, gestructureerd en toekomstgericht. Jouw taken in het kort:

  • Maken en bijsturen van de dagelijkse transportplanning (circa 40–45 routes per dag).
  • Eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en monteurs bij vragen of wijzigingen.
  • Nauwe samenwerking met de vaste planner voor optimale verdeling van taken.
  • Signaleren en doorvoeren van verbeteringen in planningsprocessen.
  • Analyseren van prestaties en doorlooptijden om de efficiëntie te verhogen.
  • Actief werken aan kennisvergroting en optimaal gebruik van het huidige planningssysteem.

Vereisten

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 2–3 jaar aantoonbare ervaring in transportplanning of logistieke coördinatie.
  • Ervaring met (digitale) planningssystemen en processen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Vermogen om nieuwe systemen en processen snel eigen te maken.
  • Bereidheid om flexibel en betrokken te werken, geen 9 tot 5 mentaliteit.

Competenties

  • Analytisch vermogen: Je kunt data en processen doorgronden, knelpunten identificeren en verbeterkansen signaleren. Je werkt gestructureerd en denkt in oplossingen.
  • Communicatieve kracht: Je weet helder en effectief te communiceren met chauffeurs, monteurs, collega-planners en management. Je kunt schakelen tussen verschillende niveaus en belangen.
  • Stressbestendigheid: Je blijft kalm en doelgericht onder druk, vooral tijdens piekmomenten of onverwachte wijzigingen in de planning.
  • Probleemoplossend vermogen: Je denkt vooruit, handelt proactief en weet snel te schakelen bij operationele uitdagingen. Je bent creatief in het vinden van praktische oplossingen.
  • Digitale vaardigheid: Je hebt affiniteit met planningssoftware en digitale tools, en weet deze optimaal te benutten voor efficiëntie en inzicht.
  • Leiderschap en motivatie: Je weet collega’s te motiveren, verantwoordelijkheid te nemen en een positieve werksfeer te creëren. Je bent een aanspreekpunt en voorbeeld voor het team.
  • Samenwerkingsgericht: Je werkt graag samen met anderen, deelt kennis en bouwt mee aan een sterk team. Je hebt oog voor het gezamenlijke resultaat.
  • Flexibiliteit en betrokkenheid: Je bent bereid om je werk aan te passen aan de dynamiek van de dag en toont betrokkenheid bij de operatie en het team.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch team.
  • 40u werkweek
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een stimulerende werkomgeving waar jouw talenten worden gewaardeerd.
  • Fietsregeling, bedrijfsfitness en vers fruit op kantoor.
  • Laptop en mobiele telefoon.

Ben jij de Teamleader Transportplanning die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog en word onderdeel van ons dynamische team!

 

Interesse? Voor inhoudelijke vragen over de vacature, stuur een email aan [email protected]

Reasons business office water cooler mains 2
Diversiteit

We bouwen aan een team dat een afspiegeling is van onze diverse doelgroepen – op alle niveaus.

Inclusie

We zullen een cultuur van inclusie bevorderen die onze verschillen waardeert.

Transparantie

We zijn toegewijd, verantwoordelijk en transparant, te beginnen bij de top.

Culligan Image

Onze cultuur

Bij Culligan hebben we een passie voor water omdat we een passie hebben voor mensen.

Het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, zuiver water is een behoefte die we allemaal delen. Het is een gemeenschappelijke band die ons helpt te gedijen als individu en als gemeenschap – en het is iets waar iedereen toegang toe zou moeten hebben.

Ieder lid van ons team bij Culligan streeft ernaar om een echt verschil te maken in de gezondheid en het welzijn van mensen wereldwijd door hen te voorzien van schoner, veiliger en heerlijk smakend water. Het is onze passie, ons doel, ons werk en onze toewijding.

Culligan Image

Onze beloften

We streven ernaar een cultuur te creëren waarin iedereen wordt aangemoedigd zijn of haar unieke ervaringen en perspectieven in te brengen in het werk.

Als wereldwijde organisatie met werknemers van zeer uiteenlopende nationaliteiten en achtergronden geloven we dat het opbouwen van een team met een diverse vertegenwoordiging van culturen, ras, etniciteit, leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, geslachtsidentiteit of -expressie en fysieke capaciteiten meer is dan het juiste om te doen – het is fundamenteel voor ons succes.